Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 Kan een euro Irdeto CI een upgrade ondergaan voor allcam of iets anders ? Alle commentaar is welkom !<BR>Indien ja, mail mij aub om te zeggen hoe of waar ?<BR>Thanks!
Gast Geplaatst: 7 december 2000 Geplaatst: 7 december 2000 De euro CI heeft geen flash eeprom meer dus is niet zomaar even te patchen met behulp van een laptop.<BR>Ongetwijfeld zal er wel weer een hobbyist met een oplossing komen,maar dat zal dan wel een oplossing worden waar de soldeerbout bij nodig is.<BR>Hardwarematig dus.
Gast Geplaatst: 8 december 2000 Geplaatst: 8 december 2000 Er zit zelfs 4 Mb flash rom in. Iedere Euro CI is eigenlijk zelfs hetzelfde alleen zit er andere software in de flash welke het een coderingsverbonden CI maakt.<P>Als je de goede loadersoft hebt en natuurlijk de coderingssoft zou het zelfs mogelijk moeten zijn om zelf van elke willekeurige euro CI de coderingsnorm te bepalen. Maar ja die soft is niet public op dit moment en het is nog maar de vraag of hij ooit public wordt<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 11 december 2000 Geplaatst: 11 december 2000 Thanks for the info Satwatcher,<P>We zullen maar wachten dan zeker ? <P>: )<P>Groetjes
Gast Geplaatst: 16 december 2000 Geplaatst: 16 december 2000 Heb inderdaad een foto gezien met een opengewerkte CI waar inderdaad een flash inzit. Dus fout geantwoord.<BR>Het lijkt me dat deze cams dus ook op afstand te voorzien zijn van nieuwe software.<P>Afwachten tot er een loader komt dus.<BR>Het lijkt me dat dit wel enige tijd kan duren ,dus zuinig zijn op je irdeto ci
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Hallo tech,<P>Can you repeat the system for pach the euro irdeto ci in Englisch language or best Italian ?
Aanbevolen berichten