Gast Geplaatst: 16 mei 2003 Geplaatst: 16 mei 2003 Hoi, Mijn dreambox geeft bij opstart veel foutmeldingen hij doet het wel nog maar reboot vaak de meldingen zijn in de trant van: he kernel: non-GPL license - proprietary See http://www.tux.org/lkml/#export-tainted for information about tainted modules Warning: loading fb will taint the kernel: forced load veel van die meldingen. Ik heb alles op het board gelezen heb eraseall /dev/mtd/0 en 1 en 3 gedaan origine firmware geladen die doet het wel harddisk eruit -> geen oplossing ik wil steeds erase.img laden maar deze geeft de foutmelding file to big error -7 ik denk dat nog ergens iets in flash staat wat niet goed is wie weet wat ik moet doen om erase.img werkend te krijgen of heeft een oplossing voor het probleem
Gast Geplaatst: 16 mei 2003 Geplaatst: 16 mei 2003 @t4w4, Tainted houdt gewoon in dat de driver wel beschikbaar is, maar de sourcecode niet. Niets om je druk over te maken. Voor wat betreft de erase.img: even een nieuwe downloaden: Erase.IMG The Buster
Gast Geplaatst: 16 mei 2003 Geplaatst: 16 mei 2003 Die had ik dus gebruikt maar ik kreeg die foutmeldingen 2 weken geleden nog niet hoe kan ik zorgen dat ik de sources er dan wel op heb staan
Gast Geplaatst: 16 mei 2003 Geplaatst: 16 mei 2003 Ook zie ik erg veel foumelding over de /lib/modules/2.4.20/misc directory op het beeldscherm voorbij gaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen