Ga naar inhoud


Satellite Scan crasht?


T_I

Aanbevolen berichten

Hmmm, nu ben ik de satellite scan aan het uitvoeren, crasht ie bij TP 55. Is dit een bekend probleem met de maart patch (de latere crashen eerder) of zit ik dan tegen het maximum aantal zenders aan. (wat is het maximum eigenlijk)

 

Op het moment van vastlopen kan ik wel uit het menu, maar bij het saven gaat ie onderuit. Dan helpt niets anders dan opnieuw aanzetten. (beeld blijft wel op de tv aanwezig, maar bij 1 druk op de power knop gaat ie aan ipv uit.

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeer goed idee, maar lui als ik ben heb ik eerst ff laten zoeken tot de eerste 50 transponders. (scheelt heel wat werk :-))

 

Wel handig dat ie de zenders die ie al heeft staan niet nog een keer erbij zet. Is er overigens een sat editor waarbij je wat handige dingen zou kunnen doen? Moet de receiver aangesloten zijn om met een sat editor bezig te kunnen?

 

Net ff een poging gewaagd met de sat editor die ik op de website van de moderator vond (v1.22) en dat schoot niet echt op. (of duurt het echt zo lang...)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, dan ga ik die eens proberen. Duurt het overigens echt zo lang om de lijst binnen te halen vanuit de hyundai?

 

Ik heb nu overigens weer een leuke, bij het opslaan van de zenders vande hotbird (hij vind ze wel in een slag) lijkt de rceiver vast te slaan. Op het display staat 2d:2d als ik alle oplichtende leds bekijk, de middelste hor. rij brand erg zwak. (op afstand lijkt het op j j in elk geval

 

Is dit de 'I'm busy, please wait' melding of is het meer de 'lukt niet tot paniek stand' en moet ie gereset worden? (dan weet ik dat voor de volgende keer, 'k wil nu discovery kijken en ik vindt dat ie 15 minuten voor alleen opslaan voldoende tijd heeft gehad)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nop, geen balkje. Ook nog nooit gezien, ook niet met geslaagde scans. Wordt dus ff weer per 1-10 transponders tegelijk doen. Deze werkwijze werkte bij de astra ook prima.

 

Jammer dat ik niet lui kan zijn, maar ala, het zit niet altijd mee.

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik geloof dat ik een patroon begin te herkennen...

Het scannen gaat altijd fout zodra de AH aan de overkant open is. Gisteravond en vanmorgen voor 7:30 ging het prima...

 

Wierd dat daar iets zo erg kan storen, maar dat zou meteen verklaren waarom de astra vinden met een simpele satfinder niet wilde...

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...