Ga naar inhoud


Windows XP van ENG. naar NED


Gast

Aanbevolen berichten


Citaat:
Hier voor heb je een language pack nodig.
Werkt prima.

Mug


Daarmee los je de time zone en currency problemen niet echt op, beste is gewoon nederlandse windows installeren.

En als je met office werkt kan je zo en zo al helemaal geen eng of nl of wat voor windows dan ook mixen, dan gaat je database eraan. 12-02-2003 word dan bijv. 02-12-2003 leuk als je klanten bestand hebt alles dus naar de kl*te, veranderen van je tijd of datum settings helpt dan ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op het laptoppie van de zaak XP pro Eng. staan en Office XP pro Ned. en die bijten elkaar echt niet.

Als je de datum notaties en dergelijke maar even aanpast.

 

Mug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb op het laptoppie van de zaak XP pro Eng. staan en Office XP pro Ned. en die bijten elkaar echt niet.
Als je de datum notaties en dergelijke maar even aanpast.

Mug


Probeer dit maar eens, hang de uk en de nl compies aanelkaar, open een shared klantenbestand in Access op je nl winxp, verander wat datums en informatie in het bestand en open daarna zelfde op de uk versie en verander weer het 1 en ander, open het daarna weer in je nl winxp en je zult zien ondanks je de datum notaties hebt aangepast toch de boel is verdraaid en totaal niet meer betrouwbaar is voor een bedrijf. Ik weet waar ik over praat want het zelfde gebeurde bij ons op kantoor ook, en maar goed dat iemand het gelijk zag. Dit werd veroorzaakt door maar 1 uk versie winxp op een NL netwerk (en ja de datum notaties stonden exact gelijk op de uk versie).

Op die nieuwe pc is toen per direct een nederlandse versie geinstalleerd en alles werkt nu prima. 1 ding weet ik echter niet, was het nu windows zelf die het deed of is het office Access die het veroorzaakte, het blijft een groot probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...