Gast Geplaatst: 17 mei 2003 Geplaatst: 17 mei 2003 hallo iedereen, als ik mij nieuwsserver in stel in outlook. zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. en ik weet geen oplossing. ik zit op de kabel @home. en heb de internet verbinding gedeeld via een router. wie weet een oplossing. of kan mij de instellingen vertellen want met de instellingen van de site van home wil het niet lukken. server news en NNTP 119. alvast bedankt maikie
Johnnny1 Geplaatst: 18 mei 2003 Geplaatst: 18 mei 2003 Normaal gesproken moet je zowiezo een verbinding hebben probeer anders eens mijn newsserver <a href="news://news.jksoftware.nl" target="_blank">news://news.jksoftware.nl</a> John Met Vriendelijke Groet, John
EL PIÑO Geplaatst: 18 mei 2003 Geplaatst: 18 mei 2003 als ik mij nieuwsserver in stel in outlook. zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. en ik weet geen oplossing. ik zit op de kabel @home. en heb de internet verbinding gedeeld via een router. wie weet een oplossing. of kan mij de instellingen vertellen want met de instellingen van de site van home wil het niet lukken. server news en NNTP 119. Je zegt het al, je zit achter een router... Dan kun je de server "news" (die overigens totaal niet volgens de regels is, maar oké) niet meer gebruiken.. Gebruik voortaan de volgende newsserver: news.tilbu1.nb.home.nl (ondanks de aanduiding tilbu1, werkt die voor heel Nederland). Ook zal je mail het waarschijnlijk niet meer doen hiervoor moet je dan de server netmail.home.nl gebruiken (POP3 èn SMTP). HTH, HAND Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen