Pieter-Brugge Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Veronica en SBS gaan samenwerken<P>De Vereniging Veronica en SBS Broadcasting hebben een overeenkomst getekend voor de exploitatie van een TV-kanaal. De definitieve overeenkomst wordt voor 31 maart getekend. SBS kocht onlangs het kanaal Fox 8, waarop Veronica vanaf 1 september gaat uitzenden. Met ingang van 1 april zal op de zender overdag al het populaire Fox Kids worden uitgezonden. De omroepen gaan ook op andere gebieden samenwerken. Activiteiten als radio, internet en het omroepblad (Veronica Magazine) worden in een joint-venture ondergebracht.De Vereniging Veronica trad vorig jaar uit de HMG-groep.<P>Bron: NOS TT <P>Gelezen op <A HREF="http://www.media-corner.nl" TARGET=_blank>www.media-corner.nl</A><BR> Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
prutsie Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Kan heel goed. Veronica Omroep Organisatie (VOO) is uit Holland Media Groep (HMG) gestapt. SBS heeft en groot belang in FOX, en ik kan me enigszins indenken dat men met deze "minder renderende" zender toch enigszins in haar maag zit. Ik weet echt niet wat het kost een zender in de lucht te houden, maar geheel gratis zal het niet zijn. Als nu het (redelijk) succesvolle VOO hier zijn thuisstek van wil maken, dan sla je 2 vliegen...<BR>1/fox kids = redelijk populair bij jonge kabelkijkers.<BR>2/VOO = redelijk populair bij tieners tm 30-ers.<BR>Heb ik alleen 1 maar ?? Maar wat gebeurt er dan met het huidige veronica ?<BR>prutsie / peter Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Pieter-Brugge Geplaatst: 23 januari 2001 Auteur Geplaatst: 23 januari 2001 Naar ik gehoord heb, blijft de HMG-groep de programma's van het huidige Veronica uitzenden, maar dan onder een andere naam, "ME" of "The Young One".<P>Groetjes,<P>Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Het huidige frequentie van Veronica zal worden ingevuld door de HMG (CLT) en zal dezelfde doelgroep blijven benaderen.<P>De kijker zal daar echter niets van merken. Ook alle uitzendrechten van de bestaande programma's liggen bij de HMG, zoals ik heb begrpen, zal dus nog pittig worden voor FOX/SBS/Veronica om dat kanaal tot een succes te maken.
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Als ze de zelfde troep blijven uitzenden als Fox dan zal Veronica niet echt populair worden nee.
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 KIJK MAAR UIT STRAKS HEB JE OOK NOG:<BR>EO Goes Digital
Aanbevolen berichten