Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Delen Geplaatst: 21 mei 2003 Krijg hem niet open er staat dat ik niet registered ben a file is missing or invalid Snap ik dus niks van. Als ik het gebruik moet dat dan met internet? Bedankt mensen Aad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Delen Geplaatst: 21 mei 2003 Citaat: Krijg hem niet open er staat dat ik niet registered ben a file is missing or invalid Snap ik dus niks van. Als ik het gebruik moet dat dan met internet? Bedankt mensen Aad Je moet natuurlijk wel een internet verbinding hebben om het programma van tCC te kunnen gebruiken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Delen Geplaatst: 21 mei 2003 Bedankt,moet gewoon nog veel leren. Welke software is nu het beste om er in te zetten? groeten Aad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Delen Geplaatst: 21 mei 2003 De image van Ronaldd emu image_170503 en de 190503 maar daar zit geen verschil in dus de image die je er nu in heb zitten 170503 is goed. Deze images zijn uiterst stabiel. succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen