Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

DAT PROBLEEM HEB IK OOK AL EENS GEHAD<BR>JE BENT NIET DE ENIGSTE..<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Gisteravond had ik muv van P kanalen geen beeld op D+ op de Humax met Aston en Irdeto cam. <BR>Met mijn mm9800 met 1 CI slot met Aston cam had ik wel beeld op alle D+ kanalen.<BR>Als ik mijn waferkaart met guppie of netpad bestanden uit de cam haalde dan had ik wel beeld. Zodra ik de kaart weer in de embedded of de CI cam deed verdween het beeld.<BR>Het probleem heeft zich niet eerder voorgedaan ik heb tot gisteren probleemloos met beide systemen (seca en Irdeto) tegelijkertijd alle kanalen op D+ kunnen ontvangen.<BR>Ik had overigens met alleen de Irdeto kaart geen beeld op D+.<BR>De overige providers ontvang ik probleemloos.<P>Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit euvel kan verhelpen?<P>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het schijnt op dit moment een nogal moeilijke klus te zijn om in elk geval de binfiles voor stream/d+/nova op 1 wafel te krijgen.Voorlopig moeten we ons dus maar even behelpen met twee kaartjes (for the lucky ones..)Daarmee werkt het voor irdeto voorlopig wel in elk geval.op de ene kaart stream/D+ en op de andere nova...<BR>Overigens:Satfreak svp de caps-lock even uitzetten.Het lijkt zo schreeuwerig.<BR>------------------<P><BR>[This message has been edited by tuxedo123 (edited 02 September 2000).]<p>[This message has been edited by tuxedo123 (edited 02 September 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.