Gast Geplaatst: 12 juni 2000 Geplaatst: 12 juni 2000 Hallo wie kan mij vertellen waarom<BR>ik op mijn mm9500 wel premiere kan kijken en op mijn hauppage dvbs kaart niet ik gebruik<BR>een gecloonde kaart en een orginele blauwe mc<BR>kaart maar kan dus op mijn hauppauge aleen<BR>c+ zijn moet ik mischien de landcode<BR>veranderen.<P>------------------<BR>CU. DOPPIE
Gast Geplaatst: 13 juni 2000 Geplaatst: 13 juni 2000 auto update uitzetten en nog wat is al meerdere keren op dit forum verteld<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juni 2000 Geplaatst: 13 juni 2000 Hoi GALLE,<P>vertel mij dan maar eens hoe ik autoupdate<BR>van mijn dvb-s kaart in mijn pc moet uitzetten en nog wat?????<P>CU......DOPPIE<P>------------------<BR>CU. DOPPIE
eriknino Geplaatst: 3 september 2000 Geplaatst: 3 september 2000 Gebruik windvblive20000.<BR>Hiermee kan je ook met je Hauppauge kaart de instellingen van de allcam veranderen<P>Groet.<BR>Erik.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 september 2000 Geplaatst: 4 september 2000 Hoi eriknino,<P>Bedankt voor je antwoord maar dat probleem is al opgelost ik heb de ci gepatcht en nu werkt alles dus naar behoren alle paketten<BR>zijn dus te zien die er met dat systeem te zien moeten kumnnen zijn.<BR>en wat betreft die win dvblive2000 die zal<BR>dus wel werken maar ik heb geen zin om daar voor te dokken hoe jammer ik het ook vind<BR>hij vericht heel goed werk mischien als straks de soft een beetje is uigegroeid dan<BR>wil ik wel betalen er komen nu nog maar te veel updates en als je goed leest dan werkt<BR>de ene week een bepaalde optie wel en bij<BR>weer een andre versie weer niet meer<BR>dus we zien wel hoe het afloopt.<P>Gr.......kees<P>------------------<BR>CU. DOPPIE
Aanbevolen berichten