Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Begin eerst maar eens wat er mee aan de hand is of wat je er mee gedaan hebt. <BR>Heb je nog een ATR ?<P>MTB<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bij een 1.6 heb je ALTIJD een ATR. (behalve als je de programmer op 220v. aangesloten hebt smile.gifsmile.gif).<BR>de reparatiehandleiding is toch duidelijk?<BR>Wat gaat er fout dan?<P>Ah, ik zie als wat het probleem zou kunnen zijn.<BR>De handleiding van teebee en wc-eend (die oud is) gaat uit van een versie van cardwizard die nog niet in staat is een sig te berekenen.<BR>Pak gewoon cardwizard 1115 en draai dit script onder ICard emulatie.<BR>de kaart zou dan weer moeten werken.<BR>Natuurlijk wel even weer de plainkeys er op zetten! <BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 02 September 2000).]

Geplaatst:

Ik zoek graag hulp bij het herstellen van mijn orginele 1.6 kaart. Ik heb de handleiding en geprobeerd maar kom er niet uit.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

toch niet alle defecte 1.6 kaarten zijn zo te repareren toch ? Of zeg ik nu iets vreemds ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

De ATR en de rest is er ook, behalve de Date en Prov daar staan allemaal de zelfde cijfers, wil je dit wijzigen dan pakt de kaart dat niet. Maar om een kaart opnieuw te programmeren (plainkey enz) daar ligt voor mij het probleem (beginneling). Als het mogelijk is heb ik daarbij hulp nodig. Het lukt mij anders gewoon niet.<P>Bedankt voor de reactie<BR>Eddy <P>------------------<BR>

Geplaatst:

als je provider id's en date's op 00000 staan kun je de kaart repareren volgens de aanwijzingen in het faq.<BR>Probeer dat eerst maar eens.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Ik heb er hier 1 met de serial op FF FF FF<BR>en de country op YYY, iemand daar tips voor ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.