Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan je lang wachten op post want die crd is er gewoon weg niet...het probleem wat jij hebt zit waarschijnlijk in de blokker die je gebruikt en daarin moet nieuwe soft en die is er niet om dit probleem op te lossen. Dus dat wordt gewoon de kaart zonder blokker en af en toe nieuwe chids zetten. Je hebt geluk ze zenden niet zo vaak meer afsluitcode's omdat ze te druk bezig zijn met het verzenden van andere code's<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by nowtv:<BR><B>nowtv@planet.nl<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>You've got mail....<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb een middag vrij maar ik heb er volgens mij een bijbaantje bij genomen namelijk kinderoppasser. (Sorry hoor als ik goedwillende members nu een beetje over een kam scheer).<P>Lees eerst eens de gebruiksaanwijzing en daarin staat dat wij het liever niet hebben dat berichten zoals je hebt mail, in welke taal dan ook, op het board verschijnen.<P>Mensen zijn over het algemeen heel nieuwsgierig en willen graag weten wat andere hebben gekregen en om nou het al te weinig aanwezige dataverkeer aan smeekbede's te spenderen lijkt ons geen goed alternatief.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.