Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 Ik heb diverse 4in1 crd's toegepast op mijn 1.2 kaart, die overigens netjes bij C+ is geregistreerd. Het abonnement bevat de Nederlandse kanalen zonder C+.<BR>Na toepassing van 4in1 crd werkt C+ voor ongeveer een dag, daarna niet meer.<BR>PWorld werkt in het geheel niet.<BR>Wat kan ik hieraan doen?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 Je zou kunnen beginnen met het lezen van (vooral de oudere) berichten op dit board. Dat c+ elke dag uitvalt komt door de ecm, dat premworld het niet doet komt door emm. Kort gezegt betekent dit dat je een blocker en allcam moet hebben. Als je een CI ontvanger hebt volstaat 4.6se, heb je een CAM dan wordt het moeilijk, tenzij je mm9500 hebt en een ALLCAM. <BR>Als je van bovenstaand verhaal niet veel snapt raadt ik je aan de oude topics door te lezen<P>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 Ehh, een originele 'legale' canal+ kaart is na gebruik van de 4in1 geen legale kaart meer hoor <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 Er staat hierboven mooi beschreven dat je een mm9500 met een allcam moet hebben.. Maar mm9500 met dvd2000 kijkt helemaal niet naar de landafkomst van de cam dus die allcam is helemaal niet nodig!<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 je hebt gelijk,een allcam is totaal niet<BR>nodig voor datgene wat boven gestelt .<BR>ik heb zelf een MM9200 MET 2000 ,EN EEN <BR>normale irdeto cam.<BR>met een duitse kaart [meeste]heb je alleen<BR>een blokker nodig.[voor prem -w]<BR>gooi je alles op een ned kaart ,dan niet.<BR>remco<BR><P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Aanbevolen berichten