Ga naar inhoud


geen herkenning kaart in Extreme !!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een funkaart 5, firmware 155.13 Vanmorgen opnieuw geupdate met mastera. In Extreme penta 1.09. Wanneer funkaart geplaatst wordt en kijkt onder pentacrypt cardinfo wordt er aangegeven No card inserted. (Normaal staat hier code etc)

 

Bij het schrijven en of wissen van de kaart via de Mastera 4 worden geen foutmeldingem gegeven. Wie heeft mogelijke oplossing ? Kaart defect ?? Penta opnieuw laden ???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aan je fun scheelt niets. Het probleem ligt in de Ucas. Door, voor mij, nog onbekende reden wordt de bootsector van de ucas gewist waardoor deze zijn penta verliest. Soms kan je hem er weer in krijgen door met de schakelaar achteraan te herbooten. Ik had hetzelfde probleem en heb de Extreme na updaten firmware en herprogrammeren penta (wat niet lukte. Programmer en ucas wilden niet communiceren) terug naar de verkoper gestuurd. Hopelijk krijg ik morgen antwoord.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is inmiddels gedeeltelijk opgelost. Ik heb iemand anders de funkaart beschreven. Kaart wordt nu weer herkend. Mis alleen cartoon en discovery. Andere canal + werken weer. Mogelijk een bug in de files.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...