Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer een acs1.2 kaart zonder atr tot leven te wekken met cardwizzard 1116/phoenix programmer.<BR>In en uit in en uit met de mc orig kaart. Houd vol zeiden ze.<BR>Dat heb ik dus 3.5 uur lang gedaan. Geen success<P>Af en toe flitst echter een lange numerieke string in het ATR vakje wanneer ik de kaart eruit trek. Maar verder niks.<P>Moet ik nog iets met de instellingen doen?<BR>Een ander programma gebruiken?<BR>Verder nog tips?<P>Ik ga ondertussen gewoon door totdat ik erbij neerval (?)<P>Groeten<BR>Pieter<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je kunt die twee tijden iets omhoog zetten (50 en 80), ik heb daar iets van 100 en 300 instaan en dan lukt het met een 6MHz programmer vrij goed. Kwestie van experimenteren. Als je af en toe getallen ziet dan ben je er bijna.

Geplaatst:

Weet iemand eigenlijk wat er precies bebeurt tijdens het reactiveren?<P>waarom moet je de kaart telkens in en uit schuiven? (is dit niet softwarematig te regelen?)<P>Is de teller rechts van het ATR vak eigenlijk relevant of is het signaal naar de kaart gewoon cyclisch?<P>tenslotte de hamvraag: mocht het ooit lukken raak ik de ATR niet weer kwijt als ik de kaart er nog een paar keer in en uit doe?<BR>(dan kan ik tegelijkertijd de krant lezen of zo, zonder continue naar het scherm te staren...)<P>Vooral op deze laatste vraag GRAAG antwoord als iemand het weet.<P>Groeten<P>Pieter<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Maakt het uit welke processor gebruikt wordt?<BR>Ik heb het nu al met een PII 266 en een PIII 500 geprobeerd en alleen bij de PIII was er af en toe een flits te zien (zeker 20 keer overigens maar zonder verder succes)terwijl ik met de PII zeker 2 uur ben bezig geweest en nog geen cijfertje gezien. <P>Da kan geen toeval zijn, ...of toch?<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>ga even op zoek naar FIRECARD 1.42 (niet 1.44) en doe daar even de activatie mee, gaat als een trein .. en duurt hooguit een paar minuutjes .. ligt je arm wel LAM, maar je moet er IETS voor over hebben smile.gif<P>Op digital Freesat kan je dat proggy vinden.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Geplaatst:

Dank voor de tip Filo.Fx<BR>Kan ik voor de afwisseling weer wat anders proberen.<P>Op digital Freesat wordt echter alleen nog de versie 1.44 aangeboden, kan ik die ook gebruiken?<BR>wat is er evt. mis mee?<P>Postscript frown.gifOK ik heb het al gezien, ik krijg een fout melding als ik firecard 1.44 opstart)<P>Alvast dank<BR>Pieter<P>They don't call me curious for nothing ;-) <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by cardcurious (edited 03 August 2000).]

Geplaatst:

het geheel wat langzamer doen.<BR>het feit dat je af en wat ziet flitsen,bij <BR>uittrekken is al bewijs dat het best kan lukken.<BR>keep on going ha ha .<BR>ik moest het ook ,geduld beloont????<BR>remco[reporter]<P>------------------<BR>CONTROLE THE FUTURE

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik reageer mischien iets laat maar beter laat dan ..... ben zelf ook een weekend aan het stoeien geweest. eerst met 6mhz geen succes wel een lamme arm. toen met3.57mhz eerst op goed geluk wissen en toen opnieuw maken en binnen enkel minuten werkte hij. ik hoop dat dit nog helpt<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.