Ga naar inhoud


Cam werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.Sinds paar dagen geleden heb ik een problemen met mijn HSS 1000ir.Ik had een paar dagen geleden een Magic cam er in gezet om te kijken of hij werkt en sindsdien werk mijn gewone module niet meer ( on board).

Ik heb verschillende kaartjes geprobeerd met verschillende files ( **$*@*%*&^*#**, **$*@*%*&^*#** etc), maar geen enkel werkt.

Met magicmodule kan ik wel alle ontvangen.ik heb hem daarna met verschillende firmware gepatched, maar geen resultaat.Heef nog iemand zulke ervaringen of een goede advies???Bellen kan ook op 06 516 29 082 ( omgeving Nijmegen).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Pas erop met kaartjes dat als een kaartje werkt in de magic module je deze niet in de interne slot kunt gebruiken, dit omdat de coco van de files op de kaart verschillen.

 

Ook moet je erom denken dat je in de magic module je de chip omhoog erin schuift en dat je in de interne leze de chips naar beneden moeten wijzen..

 

Succes...

 

Greetz

 

Prdehoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

dus niemand weet wat en hoe?Het beste zou zijn als hij ergens nagekeken zou kunnen worden, maar ja, volgens mij worden ze nergens gerepareerd, hier in nederland ( oficieel).En ik vind het nog steeds raar, dat zoiets kan gebeuren,nadat ik megicmodule in slot gezet had???dak mag toch niet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al zeker 10 keer geprobeerd om een kaart te programeren, maar hij ziet helemaal niet dat kaart er in zit.Als je naar menu gaat en dan bij CI info, kan je jouw kaart aflezen, dus dan zie je bepaalde nummers en zo, maar bij mij staat :NO CARD, dus hij ziet hem niet.Vroeger kon ik gewoon zien wat voor kaart er in zat, maar nu niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dat zelfde probleem heb ik ook,tot 2maanden geleden deed die het wel gewoon de interne cam maar nadat ik de magic erinheb gedaan en heb geprobeerd met de interne niks hoor geeft steeds aan no card,wie heeft hier ervaring mee zou het wel graag willen weten groetjes satboy..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...