Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 Hoi!<BR>Ik heb een Goldwaffer met de guppie (IRDETO) van 15/08.<BR>Alles werkte perfect, alleen C***DOM werd ineens zwart na ong. 15 minuten kijken.<BR>Ik heb een vermoeden dat het de blocker is, bij het CAM-menu staat SCT:NORMAL. Ik kan hem wel op Disable zetten, maar heeft dit zin? Wat is aan te bevelen?<BR>Nadat ik niewe settings erin heb gespeeld, moet ik eerst naar C+ om PW-kanalen werkend te krijgen. Dit vind ik ook wel raar.<BR>Heeft iemand dit ook wel eens gehad?<P>Jimmie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 alleen c-d 1 ligt bij mij plat ,ik krijg een<BR>vraagteken daar .<BR>maar de rest doet het goed.<BR>remco<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 ik heb hem altijd uit staan ,maakt volgens mij toch verschil.<BR>alleen bij auto-update moet hij geloof ik uit staan.<BR>remco<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 Bedankt! <BR>Guppie is wel Auto-update, dus ik zet hem maar op disable.<BR>Kan het ook aan de settings gelegen hebben denk je?<P>Jimmie<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 19 augustus 2000 Geplaatst: 19 augustus 2000 nee hoor ,alleen 1b geeft reclame nu .<BR>misschien zijn ze verandert,het ligt in ieder<BR>geval niet aan de soft ,of aan ons.<BR>dus even afwachten i guest.<BR>REMCO[reporter]<P>------------------<BR>NO SAFE HAVEN
Aanbevolen berichten