Ga naar inhoud


instellen sat posities echostar 3000 ip


robino

Aanbevolen berichten


Hoi, je kunt het doen met de setedit van litzinger, maar het is meestal slechts nodig na een factory reset.

Ik heb trouwens zelf geen ervaring met setedit ik doe het allemaal nog manueel (vind het gewoon leuk om af en toe eens ouderwets transponders af te lopen)

Heb nog wel een kleine tip, voordat je een reset doet even de gegevens van de meest Oostelijke, de middelste en meest Westelijke op een papiertje zetten dan weet je waar je zoeken moet en autosat doet de rest.

kijk hier maar eens voor setedit www.setedit.com

groetjes......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zou als ik jou was even de handleiding zoals quark al aangaf downloaden bij www.echostar.com , het gaat namelijk net iets te ver om al jou vragen te beantwoorden en oplossingen te geven voordat je toch zeker iets van de ontvanger "snapt" danwel wegwijs weet in de menu stuctuur, als er na het lezen van de handleiding nog vragen zijn kunnen wij daarop denk ik wel antwoord geven maar wat je nu vraagt is te complex om hier te beantwoorden, dus tot later....

groetjes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, kleine fout gemaakt kijk hier maar even www.echostar-int.com ga dan naar downloads,suport, user documents en kies manual update's hier staat een versie voor de 3600 ip maar volgens de site is die ook te gebruiken voor de 3000 ip. en hij is in het dutch e sorry Nederlands

groetjes........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...