Gast Geplaatst: 18 juli 2000 Geplaatst: 18 juli 2000 Wie kan mij helpen ik heb een laptop en ik heb een ci module irtedo en wil hem uploaden<P>------------------<BR>Spring1
Gast Geplaatst: 31 juli 2000 Geplaatst: 31 juli 2000 Je moet de software voor hebben om te kunnen laden voor de ci module...<BR>De commoninterface wordt met de laptop gedaam<BR>En de 0Cam dus de cam voor nokia wordt door inlaten zitten van de cam met je PC...<P>Succes...<P>Kiik naar de site <A HREF="http://sat-digital-tv.provider.pl/starte.htm" TARGET=_blank>http://sat-digital-tv.provider.pl/starte.htm</A> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 Ik ben er in geslaagd om de flash van de CI (29F002) afzonderlijk te programmeren. Ik heb hier en daar wat om mij heen gekeken welke .bin ik het beste kan gebruiken, maar ik vind meer dan één goeie *.bin. <P>Wie kan mij zeggen welke .bin ik moet gebruiken en waar ik die kan vinden ? Bij voorbaat dank.<P>Sathunter <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 sathunter ik heb een vraagje die jij misschien kan beantwoorden<BR>ik heb ook een irdeto cam naar god geholpen<BR>nou heb ik ook de 29f002 eruit gehaald een zaterdag middag verziekt om draadjes erop te zitten solderen ben ik niet vrolijk van geworden maar oke gelukt toen heb ik hem geflast met een moederbord <BR>moederbord op laten starten bios programmatje geladen met de 4.6se bios moederbord flash chip eruit halen als moederbord aanstaat dan de 29f002 flashen was gelukt toen wou ik hem een uurtje later nog een keer verifieren en wat denk je doe ik de 29f002 er verkeerd in gevolg een bolle 29f002 nu heb ik een w29c020 op de kop kunnen tikken (uit een cdrom speler voor een computer) weet jij of de werking het zelfde is of een andere hobbyist vooe ik weer een weekend verziekt door het solderen<BR>groeten robin<BR>robin@walop.nl<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 Robbie,<P>Heb even een datasheet bekeken van de AT29C020 i.p.v. de W29C020. Ik neem aan dat deze chips op fabrikantnaam na verder identiek zijn. Voor zover ik kan nagaan zijn de W29C020 (in mijn geval AT29C020) pin compatible met de 29F002 van AMD. Dus zou ik denken dat deze flash eproms met elkaar uitwisselbaar moeten zijn voor wat het lezen van de flash eprom betreft. <P>Bij het programmeren van die dingen kan ik mij voorstellen, vooral als ze eenmaal in de CI zitten, dat dit problemen oplevert i.v.m. de verschillende chip ID's. Dus als zo'n flash eenmaal geprogrammeerd is en in de CI vastgesoldeerd zit, kan deze wellicht niet worden geherprogrammeerd. Of dat werkelijk zo is durf ik niet volle zekerheid te zeggen. <P>Een ding is zeker, zo heb er ook niets aan en een originele 29F002 van AMD zijn nauwelijks verkrijgbaar (ik zou niet weten waar).<P>Ik heb overigens mijn eigen flash ook al geprogrammeerd met de CI_46SE.bin en werkt tot nog toe perfect in de CI. Ik hoop wel dat de 'licence error' in deze software verholpen is. <P>Ben overigens benieuwd of dit je gaat lukken Robbie. Zo ja, laat het mij even weten.<P>Groeten Sathunter <P> <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten