Ga naar inhoud

Bestaat er een snellere handeling om een kaart te reanimeren ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik maak best wel veel irdeto kaarten voor mensen ( ik doe dit vrijwillig gewoon hobby )<BR>Maar dat duurt elke keer een nacht voordat 1 kaart klaar is !! Kan dit sneller . Weet iemand hier raad mee het script wat ik nu gebruik is van TeeBee. Is hier een oplossing voor ...????<P>Alvast bedankt !!!<BR>( moet er nog 6 doen vandaar deze vraag )<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ga jij héél Nederland voorzien van een Irdetokaartje ? Bij mij is dit ook een hobby maar ik maak geen kaartjes voor anderen en daar hou ik me ook aan, als iedereen zomaar kaartjes begint uit te delen is het binnen de kortste keren gedaan met C+. DIT KAN NIET !!! En dan durf je nog te vragen of het niet sneller kan FOEI !!!<P>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Sorry, had deze vraag slecht begrepen. Vroeg in de ochtend. Het gaat wel degelijk over reanimeren van kaartjes.<P><BR>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Reanimeren OK, maar waarom heb je nog zes kaartjes te reanimeren ?<P>Bij experimenten gaat er bij mij wel eens even vantussen.<BR>Ik ga dan geen 2e of 3e ook nog eens blootstellen aan het experiment.<P>Overigens bestaat er een snellere methode, maar dan moet je even zoeken bij de buitenlandse collega's via de links bovenaan.<P>Succes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb lopen zoeken vind wel iets maar kom daar niet helemaal uit... Op een duits forum maar ik ken niet zo goed duits !! als je die te minste bedoeld !!<BR>Zou je mij niet kunnen helpen aan dat script ??? eventueel via de email ????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bareus, ik (wij) begrijpen nog steeds niet waarom jij zes kaartjes hebt te reanimeren ?<P>Duits is te vertalen via diverse translater sites, is juist leuk bij het zoeken en geeft een extra kik en voldoening bij resultaten.<P>Ik heb het niet zo op Emails met/over scripts die C+ "raken", kijk even bij Djazzy en helemaal in het begin/verschijnen van dit board bij de FAQ's<P>Succes <P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.