Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb hier eeb mc 1.2 card ik wil deze naar een C kaart maken !!<P>Hoe doe ik dit Ik ben al bijna een hele dag bezig om hem kill oo te doen in cw maar t wil niet lukken hoe maak ik er nu een C kaart van ??<BR>Wie kan mij helpen ????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

-Snel erin-eruit tot melding "kein ATR".<BR>-Reanimation, en weer erin-eruit totdat ATR weer komt.<BR>-Kaart ff-en.<BR>-Icard voor C-kaarten eroverheen laten draaien.<BR>-crd laden en uitvoeren enz.<P>vraag: Waarom wil je van je 0-kaart een C-kaart maken?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb namelijk in mn nokia een blauwe cam<BR>zo'n platte en die heeft een duitse c kaart nodig heb ik me laten vertellen. En wat jij zei over erin eruit in cw werkt niet ik had wel 300 tikken op de teller staan en nog steeds een atr. op een geven moment zag ik wel keine atr maar als ik dan de kaart opnieuw inlees staat hij er nog. !!<BR>Heb jij voor mij of waar haal ik dat ff script vandaan ???<BR>alvast bedankt<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Klinkt makelijk, maar kan behoorlijk tegenvallen. Ik heb twee Duitse kaarten liggen die nederlands moeten worden, maar na zo`n beetje 50 maal de ATR eraf gehad te hebben en opnieuw gereanimeerd te hebben, staan nog steeds de orginele gegevens op de kaart en is kaart niet te FF-en. Dus zeg niet dat het simpel is.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb gekeken bij links maar kan wel wat vinden maar kom er niet helemaal uit want t is in t duits !! en daar ben ik niet zo goed in zou jemij die snellere manier kunnen door mailen ofzo ???<P>------------------<BR>

Geplaatst:

kijk gewoon hier op sat4all in het faqs!!!<P>Daar staat alles wat je zoekt!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

oke ik heb wat gevonden icc files ik ga deze laten lopen.. Maar me kaart is nog wel een 0 kaart kan ik dit dan gewoon erover heen laten lopen ????<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.