Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

stomme vraag misschien maar wat vul ik in bij nameserver en gateway mijn ipconfig is als volgt:

dreambox:192.168.0.2/255.255.255.0

computer:192.168.0.1/255.255.255.0

laptop :192.168.0.3/255.255.255.0

bij mijn ipconfig op mijn computers kan een gateway invoeren moet ik het ip adres van server internet provider invoeren en waar? iemand een idee

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Stomme vragen bestaan niet, zoals tCC altijd roept, alleen laat ik het laatste stukje van z'n quote eigenlijk liever weg. Niet iedereen wil of kan zich in alle onderwerpen verdiepen. De vraag is trouwens al vaker op het forum aan de orde geweest Zoek maar eens met nameserver gateway (dan wel 'EN' kiezen).

Kom je er daar niet mee uit, dan is het wel makkelijk om te weten hoe de zaak aan elkaar geknoopt zit (router/switch/hub?), wat voor modem er aan zit enz.

groet skippy2

Geplaatst:

ik gebruik een 56k modem [nog wel] en een lan switch

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Bij gateway vul je het ip adres van je pc in en bij nameserver idem of de opgegeven gegevens van je internet provider in vullen anders ff opvragen bij hun.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen