Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Help. Ik heb de laatste dagen geprobeerd 2 acs1.2 kaartjes te repareren. Volgens mij moet alles goed zijn, met behulp van 2 member van dit board(nogmaals mijn dank jongens)lukt het maar niet. Het nullen gaat goed, reparatiescript erover(uit de downloadzone)gaat perfect, alles staat goed volgens mij, de chid's etc. Maar als ik ze in mijn humax stop krijg ik steeds de melding INVALID CARD. Ik weet het niet meer, als er nog iemand is die een idee heeft, hou ik mij aanbevolen.<BR>Groetjes Awsom<P>------------------<BR>
Andre35 Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Hallo Awsom waar probeer je die kaartjes in in de embedded irdeto of in een irdeto common interface want zover als ik weet kan de emmbedded interface niet met die kaartjes overweg alleen met orginele smartcards.<P>Groetjes Andre.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Hoi Andre35, ik heb een humax 5400, en zoals je misschien wel weet heeft die irdeto "on board". Mij eigen acs1.2 kaartje werkt daar prima in, geen enkel probleem. Het zijn trouwens orginele kaartjes, je weet wel die blauw/witte.<BR>Groetjes Awsom<P>------------------<BR>
Andre35 Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Hoi Awsom dat klopt net zoals ik al eerder zei volgens mij kan de humax niet met gerepareerde kaartjes overweg,ik heb er namelijk zelf ook een liggen en die werkt in mijn dbox goed en in de humax niet.<P>Groetjes Andre. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2000 Geplaatst: 1 augustus 2000 Je hebt gelijk andre35. Het kaartje in een Nokia geprobeert en werkt fantastisch, het kaarje van mijzelf was niet gerepareerd, daarom werkt deze wel in mijn Humax. Toch al het werk niet voor niets geweest. Bedankt voor de informatie.<BR>Groetjes Awsom<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten