Gast Geplaatst: 20 mei 2003 Geplaatst: 20 mei 2003 Hoi allen, Ook na veel zoeken op dit forum heb ik helaas niets kunnen vinden... Weet iemand waar ik de meest recente settinglijsten voor een TF-PVR4000 kan downloaden ? Bij voorbaat dank, Ronald
Gast Geplaatst: 20 mei 2003 Geplaatst: 20 mei 2003 Heb het al gevonden dank zij Snopper... Staat bij Murdock op de sait... Bedankt, Over Uit en sluit. Ronald
Gast Geplaatst: 4 juni 2003 Geplaatst: 4 juni 2003 Gebruik je setedit en zo ja , heb je de volledige versie, ik zelf heb de demo versie maar deze heeft beperkingen, weet je waar ik complete versie kan vinden??
Gorilla King Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 Betaal nou gewoon dat kleine bedrag voor de software, als niet iedereen een beetje meebetaald heeft de ontwikkelaar dadelijk geen geld meer om Setedit te blijven maken.
IJsvogeltje Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 Ben ik het helemaal mee eens, en wat is nou 29 euro, en zeker wat je er voor krijgt. Groeten, ijsvogeltje...
Gast Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 gewoon ff kijken op het net, kun je gewoon de volledige versie downloaden, zoek en vind.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen