Gast Geplaatst: 28 juli 2000 Geplaatst: 28 juli 2000 Hoi boys en girls? Nadat ik mijn acs 1.2 kaartje genuld heb, weer gereanimeerd heb, het superff er over gehaald heb en het reparatiescript uitgevoerd heb staat nu alles op fffen. Tot zover dus goed. Maar de vraag is hoe nu verder, chid's of een crd en op NL zetten, ik bedoel dus in welke volgorde nu verder. Ik heb veel gelezen op dit board, maar zie soms door de bomen het bos niet meer. Please help<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 ik weet niet welk script je hebt gebruikt maar mijn ervaring is als alles op ffff staat dan is de kaart niet goed genuld<BR>en heeft hij alleen een nieuw serienummer gekregen<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 Je hebt gelijk Herbies, was niet helemaal oke aan deze kant,opnieuw geprobeert en nu moet alles goed zijn, heb provider ID's, landencode staat op GRC, alleen de datum staat nu nog op FF FF.Dus opnieuw mijn vraag, wat nu verder te doen, wat zijn de volgende stappen.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juli 2000 Geplaatst: 29 juli 2000 Je hebt gelijk Herbies, was niet helemaal oke aan deze kant,opnieuw geprobeert en nu moet alles goed zijn, heb provider ID's, landencode staat op GRC, alleen de datum staat nu nog op FF FF.Dus opnieuw mijn vraag, wat nu verder te doen, wat zijn de volgende stappen.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten