Gast Geplaatst: 25 juli 2000 Geplaatst: 25 juli 2000 ik gebruik steeds de laatste hex en bin files<BR>(yoakam) maar ik krijg enkel Canal+ ned boeket. Geen hotbird (ooit 1x lukte het eventjes) inmiddels mijn Irdeto Cam geupgrade<BR>naar 4.6 . Nu ontvang ik ook premiere en aanhang. Maar geen D+ geen stream<BR>ik weet het het meer.<BR>App. Echostar AD3000 IP en Irdeto CAM<BR>(en SECA CAM) en gebruik goldwafers en<BR>ook PIC/Eprom kaartjes.<P>Ik heb het idee dat de key's wel heeeeel snel<BR>wisselen<P><BR>Wie het weet mag het zeggen, <P>Alvast mijn grote dank voor de gouden TIP <P>Groeten Arnold<BR>blmulder@euronet.nl<P><P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 26 juli 2000 Geplaatst: 26 juli 2000 Welke Yoakam Files gebruik je nu. Je hebt yoakam met Date en met Chids.<P>Als je Chids hebt dan moet je op een bepaalde kanaal gaan staan om dat pakket te activeren. Download anders een de ComorraFiles van de download sectie en programeer die eens. In de ReadmeFile staat op welke kanaal je moet gaan staan voordat dat pakket wordt geactiveert.<P>M.V.G J<P><P>------------------<BR> Met Vriendelijke Groet, John
Aanbevolen berichten