Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraag in het bijzonder voor Teebee:<P><BR>01 01 00 00 00 1e c3 s0 00 18 5f cc A4 00 B1 A5 70 A2 A6 CB 7F A7 1B 08 5f c3 A8 4F 00 s1<P><BR>Bovenstaande is de CRD regel om de 06 plainkey voor ATV voor Prov 10 te schrijven (ACS 1.2.). Ik probeer al een tijdje de notatie van TeeBee’s CRD’s te doorgronden maar er blijven onduidelijkheden. <P>Het gaat met name om het onderstaande deel:<P><BR>+1 -- xx +1 xx xx +1 xx xx +1 xx xx -- ?? +1 xx<BR>A4 00 B1 A5 70 A2 A6 CB 7F A7 1B 08 5f c3 A8 4F <P><BR>-- = constant<BR>xx = plainkey<BR>+1 = oplopende reeks<BR>?? = geheel onbekend<P>Ik begrijp de locatie van de plankey en ik zie dat ‘A4 A5 A6 A7 en A8 overal oplopend zijn. 00 en 5f zijn in elke plainkey hetzelfde.<P>Wat is de betekenis van C3? Dat is een waarde die in overige plainkeys meestal 03 is.<P>Hoe worden het keynummer en Povider-ID hierin verwerkt en bepaald? Wat is de betekenis van de eerste waarde (A4) in de oplopende reeks en hoe word die bepaald?<P>Veel dank voor iedere verheldering.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb de betreffende Faq van Black tiger reeds gevonden en daarmee kan ik prima uit de voeten. Een vraagje: wat wordt in deze Faq bedoeld met 1a en 1b in relatie tot de string in:<P>AX Byte1 Byte2<BR>--------------------------------<BR>1a ProvID ProvID<BR>1b ProvID 00<P>25 00 Mk<BR>26 Mk Mk<BR>27 Mk Mk<BR>28 Mk Mk<BR>29 Mk 00<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

1a en 1b zijn net als de rest adressen op je kaart. In door jouw gequote uitleg staat dat de prov id daar te vinden is.<BR><P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

lees de Faqs effe tongue.gif<P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Ik heb de faq's gelezen en daar kon ik geen andwoord op mijn, toch zeer concrete, vraag vinden. Verzoek om verheldering blijft bestaan.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.