Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 hallo ik ben een newbie en heb het volgend probleem. mijn c+ kaart is gestopt en heeft geen atr meer. de faq heb ik gelezen en na wat proberen heb ik de volgende vraag: hoe snel moet de kaart in en uit, moet ik hier de telling voor aan houden? als er weer een atr is stop het programma dan? aan wat voor een tijd moet ik denken (ben al ongeveer 3 uur aan het heen en weren) alvast bedankt gijs<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 rustig heen en weer halen,erin en eruit.<BR>heel rustig???<BR>ik heb net hetzelfde gedaan,daarna rep file<BR>gedaan.<BR>alles doet het weer??maar vreemd genoeg krijg<BR>ik geen beeld,al zegt de prog crdmster dat <BR>het gelukt is.<BR>maar voor jou misschien beter.<BR>remco<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 wat heb je gedaan een gerepareerde kaart heeft ook een kaartfile nodig om chan id endergelijke te proggen<BR>kaartfile staat hier in de download sectie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 wat heb je gedaan een gerepareerde kaart heeft ook een kaartfile nodig om chan id endergelijke te proggen<BR>kaartfile staat hier in de download sectie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 hmm ik heb het nog wat geprobeert maar ik denk dat de kaart dood is ik krijg maar geen atr.<P>gijs<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 Hallo ice,<P>Ik vind de naam die je gekozen hebt niet echt orgineel;(<P>Bbrrr Iceman<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 nee mischien niet maar laat een engels man mijn naam maar eens uitspreken!!!! dan weet je meteen waar hij vandaan komt.<P>gijs<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 Als je op z'n engels wilt ga dan naar het engelse forum <P>Het is helemaal duidelijk Ice of Gijs.<P>Bbrrrr Iceman<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 juli 2000 Geplaatst: 25 juli 2000 het is gelukt mede dankzij jullie hulp. zoals ik het nu zie lag het probleem in de interface. deze werkte op 6mhz en deze heb ik omgebouwd naar 3.5mhz daarna had ik vrij snel een atr.<P>bedankt gijs<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten