RobinHood Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 Heb 1.2 kaart gerepareerd, inlezen in cardwizzard geeft precies dezelfde gegevens weer als een werkende kaart. Serienummer was er niet meer, nu dus wel:0001234566. Toch geeft hij geen beeld. Raar. of niet ....<P>------------------<BR> Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 heb je er plainkey's en channel id's over gehaald?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat
Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 je moet er wel eerst een kaartfilen overheen draaien bijv de new 1.2 pw kaart<BR>en ik hoop dat je er geen duitse kaart van hebt gemaakt<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 Ik heb nu een kaart die volgens Cardwizzard en CartMaster niet meer antwoord, deze kaart is denk ik definitief gekilld of weet iemand nog iets?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 juli 2000 Geplaatst: 21 juli 2000 Badbob,<BR>Ik adviseer je toch eens te gaan lezen op dit board.<BR>Begin bij de topic F.A.Q.<BR>Zeker weten dat je binnen 5 min begrijpt en dan ook weet hoe je een card tot leven kunt brengen.<BR>Succes<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 juli 2000 Geplaatst: 22 juli 2000 Beste Aviddv,<P>Begrijpen wil ik het wel maar CardMaster en CardWizard lopen vast omdat de kaart niet meer gezien wordt, dit staat niet in de Faqs!<BR>Dit lijkt mij het einde van de kaart.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juli 2000 Geplaatst: 23 juli 2000 Lang leve Aviddv,<BR>Door een antwoord van Tech elders op het board toch nog eens CardWizard met reanimation gedraaid. CardMaster loopt vast meer de Wizard is perfect. Een lange reanimatie met kaart in/uit/in/uit/...... en weer ATR, er ontbreekt nog het e.e.a. maar niemand die nu nog wil geloven dat ik dat niet zal vinden. <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten