Gast Geplaatst: 20 mei 2003 Geplaatst: 20 mei 2003 Ik heb pas de moteck sg 2100 gemonteerd aan een Triax 78 met een invacom 0,3 db. Als eerste zou ik graag willen weten wat de USALS zijn voor de gemeente Lochem. Mijn Extreme staat nu ingesteld op 52.0 W en 7,91 O. Verder heb ik nu ontvangst van de navolgende satellieten: Thor, Sirius, Hotbird, Eutelsat W 2 (zwak), Astra 1, Astra 2, Turksat (zwak). Ik lees dat sommige mensen met een soortgelijke installatie 25 satellieten weten te ontvangen. Wat kan ik het beste doen om nog meer satellieten te kunnen ontvangen.
Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Mocht iemand je de juiste Usals toe sturen voor Lochem kan ik ze dan ook krijgen??? Ik heb op dit moment 13 satellieten die ik bekijk(rest is niet interessant voor mij dan!!!) Belangrijkste is toch wel de afstelling hoor!!! Ik heb een triax TDS 88 draaibaar met Stabb HH120 maar ik heb de mijne zo afgesteld dat ik zeg maar vanaf de Astra3 tot en met de Hispasat gemiddeld het signaal op 78/85 heb staan.Ik heb de schotel op mijn eigen manier afgesteld alles na de Astra3 word slechter in het signaal omdat ik de satellieten erna niet interessant vind dus ik heb voor meer signaal gekozen de andere kant op. Ik woon net achter Brummen(zodoende de Usals)ik wil daar ook nog eens mee gaan stoeien!!! ramon Oja belangrijkste zorg dat er op de Moteck motor geen speling zit!!!De imbus wil nog wel eens los zitten
Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Dit zijn de exacte usals voor Brummen: Latitude Longitude Elevation Brummen Gelderland ? 52.100 6.167
satwan Geplaatst: 22 mei 2003 Geplaatst: 22 mei 2003 zie www.heavens-above.com of www.maporama.com Grtz. satwan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen