Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand of je van een c+ kaartje ( acs1.2) een nova kaartje kunt maken ?? Ik heb een ander c+kaartje al laten ombouwen voor premw en c+ en dit werkt nu al meer dan een jaar zonder enig probleem . Het zou leuk ziijn moest dit kunnen voor nova , ik bezit nu al het nodige materiaal denk ik ( phoenix programmer jdm programmer cardmaster etc..) <BR>mijn pic is uitgevallen en ik weet niet ho ik dit terug moet aanzetten ik heb al verschillende files geprobeerd maar niks lukt . Ook het aanpassen van keys met eepromedit lijkt niet te lukken .<P><BR>nafets<BR>nafets<P>------------------<BR>

Geplaatst:

heb op mijn ftp een *.bin staan voor nova<BR>die werk humax3prov.zip<BR>zet alleen c+ nova en de mov kanalen van stream open<P>op het orginele kaartje zou je een clone kunnen maken .maar daar heb je een niet <BR>publieke hmk voor nodig en die heb je vast niet :-)<P>gr djazzie<P><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Bedankt Djazzie het werkt.<BR>Ik ben blij dat alles nu terug werkt maar hoe doe je dat, ik heb het zelf ook al geprobeerd om de bin zelf te maken met bv eeprom edit maar dit lukt langs geen kanten mischien gebruik ik niet de juiste keys of zo . Hoe kan ik eigenlijk zelf aan de key's komen ( niet via het internet omdat ik toch niet kan zien of het de juiste zijn of niet ) , met welk apparaat moet je dit doen season interface of zoiets ?? Over die officiele c+nl kaart om die te clonen naar Nova kan ik dat via een winkel (Me######ics) laten doen denk je, ik heb dit ook gedaan met m'n ander kaartje ( premw + c+nl ) en dit werkt perfect ??<P><BR>nafets<P>------------------<BR>

Geplaatst:

voor die bin gebruik ik 2 editors<P>1 voor de oude standaard bin ichbin v3<BR>2 voor de bin`s met chid`s ichbin v5<P>gebruik hier dus de oude standaard bin <BR>daar de bin`s en hexen die via de chid`s selecteren niet lekker werken naast seca<BR>en dan dus gewoon knippen en plakken<P><BR>wat betreft het ombouwen naar nova .. denk niet dat ze dat voor je(kunnen) doen. <BR>en ik zal het ook niet laten doen.<BR>maar het is je eigen keus.<P>gr djazzie <P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Ik weet ichbin niet te vinden kan je me mischien zeggen waar ik het kan downloaden ??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

kijk eens op <A HREF="http://www.djazzy.com" TARGET=_blank>www.djazzy.com</A> :-))<P><BR>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.