Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<BR>Heb 2stuks 1.6 kaarten met providers en dates op 0. De rest is ingevuld.<BR>Met card wizzard, expertenmode analyse het script uit regel 11 uitgevoerd.<BR>Kaart wordt uitgelezen en geeft 3F retour.<BR>Dit plak ik weer achter de hele string op regel 11 en laatprogramma icard-emul lopen.<BR>Het commando sendsig is vooraf in send veranderd.<BR>Echter geen resultaat.<BR>Wat gaat fout?<BR>Wie kan mij helpen.<P>Gaarne gewaardeerde reaktie.<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

heb je nog een serienummer ???<BR>zo ja .<BR>ga eens even langs op dit board <BR> <A HREF="http://pub6.ezboard.com/bcodesandonlycodes" TARGET=_blank>http://pub6.ezboard.com/bcodesandonlycodes</A> <BR> is van onze arab vrienden en de kennis tot betrekking van repareren cq clone van kaarten staat daar op een hoog peil :-) gooit daar even een visje uit. <P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...<p>[This message has been edited by djazzie (edited 09 July 2000).]

Geplaatst:

Hi djazzie,<P>Dank voor je hulp.<BR>Overigens is mijn serienummer nog wel op de kaart.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

dan heb je geluk .. valt er nog wat mee tedoen .<P><BR>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

je vindt voor een 1.6 kaart met prov 00 en 10 op 000000 gewoon een reparatie script in de faqs sectie.<P>Soms moet men gewoon even verder kijken als zijn (of haar) neus lang is.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

die heeft hij geloof ik al geprobeerd . en ik weet toevallig dat op het arab board een verbeterde ?? versie staat. die het naar horen zeggen een stuk makelijker maakt :-)<P>ge djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Hi djazzie,<P>Het script op deze site heb ik reeds getest zonde resultaat.<BR>Vervolgens heb ik het ARAB script geladen.<BR>Evenzo zonder resultaat.<BR>Iets doe ik fout, maar wat?<BR>hebben jullie misschien een tip?<P>vr.gr.<BR>alexander<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

probeer eens met een editor het script te bekijken of alle regels wel goed staan ze <BR>moet zo staan<BR>001<BR>002<BR>003 <BR>en zo verder bij mijn script was dat niet zo en dan werkt het niet <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi blokker,<P>Dank je voor je tip,<BR>Zal dit nog even nakijken, maar volgens mij staat alles goed.<BR>Kom hierop terug.<P>alex<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.