Ga naar inhoud


Verschil DVD Topfield


Gast arinka

Aanbevolen berichten

Ik heb al aardig wat films van mijn topfield op DVD overgezet. Dit gaat bijna altijd goed, behalve als er gebruik gemaakt word van een niet DVD compatible resolutie. Wie kan mij vertellen waarom zo'n film er op de Topfield wel goed uitziet, maar op DVD de film vervormt. Weet iemand mischien een truc om de film net zo op dvd te krijgen als hoe je hem ziet op de Topfield ?

 

Arinka

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit kan alleen maar de oplossing 480*576 zijn.

 

Voordat je met authoring begint, kan je het beste de oplossing met DVDpatcher (zie download link op mijn HP) naar beneden zetten naar de eerst DVD conforme oplossing.

 

Dann Video en audio importeren in het authoring programma. Het ligt er ook aan welk authoring programma jij gebruikt.

 

Na het authoring heb je weer twee mogelijkheden. De oplossing zo laten of met DVD patcher deze terugzetten (de eerste VOB) naar de oorsprong oplossing van 480*576.

 

Trouwens. Als ik jouw was dan zou ik eens DVDlab gaan testen. Deze komt op speciale wens van veel gebruikers met een niet DVD konforme oplossing goed terecht.

 

Snopper

 

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Snopper,

 

Ik heb hier een film met een oplossing van 528-576. Een hele vreemde dus, die normaal draait in de Topfield.

Ik ga zeker op zoek naar DVDLab. Weet je misschien wat voor effect het wel of niet terugpatchen naar orriginele oplossing van de VOB files voor effect op de TV heeft. Mijn DVD speler kan geen RW's aan en om dit met een gewone R uit te proberen vind ik een beetje zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ompatched dan kan je pannekoekengezichten krijgen.

Alleen door uitproberen kan je dit ontdekken. Het had mij ook een paar DVD+R gekost voordat ik mijn methode ontdekt heb.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...