Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 hallo allemaal<P>ik heb pas 2 stuks kaarten gerepareerd die genult waren<BR>ik heb daarvoor het bekende icpub programma gebruikt met leben.icp en een tweede kaart met een zelf gemaakte file om een nederlandse<BR>kaart te krijgen<BR>ik heb al eens vaker kaarten gerepareerd maar toen met kaartwizzard wat toen zeer lang duurde <P>deze gingen dus verder prima<P>bij de twee nieuwe reparaties heb ik op alle twee het zelfde probleem<BR>ik kan met een plainkey wel premiere op prov 10 openen maar geen canal +<BR>ik heb minstens 5 verschillende plainkeys gebuikt maar geen resultaat<P>wie kent dit zelfde probleem en wat kan ik er aan doen om ze weer aan de gang te krijgen<P>alle hulp is welkom<P>Groetjes Jan<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 juli 2000 Geplaatst: 7 juli 2000 repareer het kaartje met het 10 sec script en hij werkt weer als vanouds<BR>moet je wel even naar een ander board<BR>daar staat alles wat je moet doen<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 welk 10 sec script is dat ?<P>en welk ander board ?<P>plse help<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 Er zal misschien geen link hier mogen worden geplaatsd naar debetreffende board (zit een hele verhaal er achter maar dat doet er niet toe).<BR>Maar hoeveel nederlandse sat boards ken je... <P>2old<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 hoi 2old4.... de link mag misschien niet maar de naam <al dan niet gedeeltelijk> zal toch wel mogen !! hier mag toch <bijna>alles gr joost<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 Maar dat waarschijnlijk niet.<BR><P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 8 juli 2000 Geplaatst: 8 juli 2000 dat met 01 aan het begin van de hex gaat hier niet op omdat dan provider 00 het zou doen en provider 10 niet lijkt me toch meer dat je er toch een duitse c kaart van hebt gemaakt en dat jouw ontvanger dan provider 00 niet kan laten zien<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 juli 2000 Geplaatst: 9 juli 2000 zend me even een email<P>dat moet toch kunnen<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten