Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Momenteel kan de dreambox Iredto, seca, viacces, nagra vision en conax decoderen. Maar wanneer kan er crypro works gedoceerderd worden software matig? Er staat ook NOS bij, maar welke afkorting dit is weet ik niet, en wanneer deze gedecodeerd kan worden?
prutsie Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Er staat niet NOS, maar NDS (News Datacom). Dit is Videoguard, in gebruik bij oa. het Engelse Sky. Bij mijn weten op geen enkele manier gekraakt (net nieuwe kaart). Cryptoworks is (als het inderdaad al open ligt wat ik persoonlijk heel erg betwijfel) dusdanig nieuw dat het eerst in de interne emu zal moeten worden geprogrammeerd. Is dat eenmaal het geval dan zal je het kunnen kijken mits je de juiste sleuteltjes erin zet. Ik denk dus dat je voorlopig alleen maar minder betaaltvkanalen zal kunnen kijken zonder abo. Elke zichzelfrespecterende aanbieder van betaaltv is de piraterij ondertussen meer dan spuugzat, en men introduceert dus een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaarten zullen ongetwijfeld beter (of minimaal anders) zijn beveiligd dan de oude gecorrumpeerde kaarten. Omdat de "oude garde" die veel ervaring met deze eerste generatie kaarten heeft opgedaan er grotendeels mee is opgehouden, of de prioriteiten heeft verlegd zal het dus waarschijnlijk lang duren voordat de II kaarten ook open liggen. De gouden tijden voor illegale kijkers zouden dus wel eens over kunnen zijn. Natuurlijk zullen er kaarthacks blijven komen, maar waarschijnlijk minder of nonpublic, hoewel, het is allemaal koffiedik kijken natuurlijk. Morgen kan een bepaald systeem "ineens" openliggen. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen