Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de CRD's van TeeBee (Ik wil ook zo'n crd'tje) staat een nano 5f c3 op de plaats waar ik een nano 5f 03 verwachtte. Wat is het verschil tussen 5f c3 en 5f 03?<BR> confused.gif Karel<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

c3 of 03 maakt niks uit is maar wat je gewend bent. <P>schijnt een commando te zijn om een 0000 kaart in een ci modul te laten werken.<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Hoi,<P>Het blijkt (zie recente interessante discussie op het 4free board) dat de hoogste 2 bits van de lengte een "repeat count" zijn. Op die manier geef je dus aan dat een nano meer dan 1 keer meot worden uitgevoerd, in het lijsteje van teebee zie je dat ook,<P>'hex'5f [03]='binär' 00 000011=oberen Bits "00"=ein Adressbyte /2 Datenbytes = Länge 3 <BR>'hex'5f [46]='binär' 01 000110=oberen Bits "01"=zwei Adressbytes/4 Datenbytes = Länge 6 <P>Eerste voor beeld is 1 keer uitvoeren van het nano (1 keer schrijven) tweede voor beeld 2 keer.<P>En, tja, volgens ene Gantenkiel kun je toch maar beter de regels volgen en geen "5f C3" schrijven maar gewoon 5f 03. Hoewel ik zelf al heel lang tot volle tevredenheid c3 gebruik smile.gif<P>Marty<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.