Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 ik heb een 1.6 kaart voor reparatie en dat wil niet lukken. De volgende gegevens ontbreken op de kaart:<BR>Serial is FF FF FF, contry is yyy, providers beide op 00 00 00 en ook de date staat op nul.<P>Dit is het commando wat ik in expertmode stuur bij punt 3 van de reparatie handleiding.<BR>01 01 00 00 00 0d c3 S0 00 27 62 06<BR>Is dat wel goed, want ik krijg het volgende antwoord in het log ?<BR>Befehl an Karte abgesetzt !<BR>-> 01 01 00 00 00 0D C3 FF FF FF 00 27 62 06 4D <BR>Als ik dit antwoord dan plak in het script en dit laat afspelen, krijg ik constant "signatuur erfolglos"<BR>Kan iemand vertellen wat ik fout doe ?<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 24 juni 2000 Geplaatst: 24 juni 2000 kan je zo niet even snel een antwoord geven <BR>maar kijk hier even <A HREF="http://pub9.ezboard.com/fbackupboardbeginners" TARGET=_blank>http://pub9.ezboard.com/fbackupboardbeginners</A> <P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 25 juni 2000 Geplaatst: 25 juni 2000 Ik moet het vragen aan die persoon van wie ik het kaartje gekregen heb. Ik weet dat hij de kaart aan het nullen en fff-en is geweest. Hij kwam er niet verder mee en heefd de kaart aan mij gegeven. Ik hou er wel van dat het een ander niet lukt, maar nu snap ik het zelf ook niet, want ik heb nog nooit een 1.6 kaart gerepareerd. Die antwoorden die ik voor de signatuur krijg is met het script van dit board. Ik vind in het antwoord van de kaart alleen niets van een signatuur terug. Ik weet het niet meer.<BR>Hoe moet zo`n antwoord in het log eruit zien ?<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 25 juni 2000 Geplaatst: 25 juni 2000 die ffffff in de hex serial zorgen er voor dat de kaart niets meer aanneemt.<BR>Zolang de nano(s) om deze te veranderen nog niet bekend zijn, kun je het kaartje het beste nog maar even in de kast leggen. <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Aanbevolen berichten