Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Nadat mijn asc1.2 kaart geen sjoege meer gaf (zat een cotactje los van de programmmer tijdens het openzetten van de kaart). Ben ik de reparatie aanwijzingen op de faq pagina van deze site gaan opvolgen. Eerst kaart genult mbv cardwizzard toen het script eroverheen. Maar m'n ouwe paceje accepteerd de kaart niet. Nu heb ik begrepen dat z'on reparatie nog lang niet zo eenvoudig is (las in een van de topics dat na z'on reparatie vooral de pace vaak problemen gaf). En volgens mij heb ik de kaart ook niet goed "voorbehandelt". Mijn vraag is nu: <BR>1. Dat nullen van de kaart (tab expertmode\kill in CW), hoe weet ik nu na tig keer die kaart erin en eruit wanner 'ie genult is ?<BR>2. Is de kaart na volledige reparatie geschikt voor m'n pace501<BR>3. Dat scriptje wat teebee hier poste zou wel op alle receivers werken ?http://www.sat4all.com/board/Forum5/HTML/000008.html<BR>4. Als er iemand de ultieme oplossing voor een arme landgenoot in den vreemde heeft zou die me dat misschien kunnen mailen avandijk@online.no (ik weet het ik ben lui en brutaal maar ik vind het een vreselijk taaie materie, bovendien is m'n duits ook erg slecht.)<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 Ben inmiddels al wat verder gekomen vond een snelle reparatie methode :<BR>eerst kaart genuld, toen atr erop daarna de kaart gefffd toen een script eroverheen, daarna landencode op nld gezet, de holl crd erop. Nu word de kaart wel geaccepteerd door m'n pace maar krijg ik de melding dat programma gecodeerd is. Heb er daarna de clearbuffpace.crd opgezet maar geen resultaat, is er iemand die me verder kan helpen ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Geplaatst: 17 juni 2000 channel id`s ???????<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Geplaatst: 18 juni 2000 Fantastisch ik heb em weer aan de praat, moet alleen nog even in kaart brengen wat ik nu precies allemaal gedaan heb. Goh, hoef je toch geen expert te zijn om het voor elkaar te krijgen, ik had de moed al bijna opgegeven.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 23 juni 2000 Geplaatst: 23 juni 2000 Helaas werkt het niet altijd even simpel. Ik heb zo ook al eens een kaart gemold door hem (voor de 2e keer) te moeten nullen.<BR>Heeft nooit meer een ATR gegeven. <P>Gebruik ik nu als onderzetter voor borrelglaasjes...<P>LDP<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten