Gast Geplaatst: 15 juni 2000 Geplaatst: 15 juni 2000 Verleden jaar zelf een programmer in elkaar gedraait, gebruik deze om canal+ te openenen op m'n originele kaart. Nou zat er laatst een draadje los (van de programmer ook ja) en nou is die kaart overleden. I heb het zaakje nu wel open op een pic kaartje maar ik wil m'n originele ook weer aan de praat krijgen. Ik kan me z'on 10 stappen plan om de kaart te repareren herinneren. Wie weet waar ?<BR>Loopt dat op z'on pic kaart eigenlijk goed ? Of moet ik om de paar dagen het zaakje weer aanzetten ?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 juni 2000 Geplaatst: 15 juni 2000 zomaar een tip hoor, maar even verder kijken als je neus lang is wil nog wel eens helpen <BR>Kijk eens even in Faqs op deze site!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 15 juni 2000 Geplaatst: 15 juni 2000 en kijk ook even op <A HREF="http://www.djazzy.com" TARGET=_blank>www.djazzy.com</A> <BR>in de dir crd...<P><BR>kom je er vast wel uit<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Aanbevolen berichten