Gast Geplaatst: 22 mei 2003 Delen Geplaatst: 22 mei 2003 Het betreft hier een italiaanse goldbox, mooi ding op zich, en de eigenaar vraagt me nu z'n goldkaartje niet meer werkt war "daar mee te doen" is. Vast wel veel denk ik, als ik op het net kijk, maar alles is Italiaans! Het ding heeft ook CI, maar die doet 't niet in de standaard software geloof ik. Wie heeft hier ervaring mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 mei 2003 Delen Geplaatst: 22 mei 2003 Hallo Dit werkt niet meer, dit is org. een seca doos. Dus goldcard kan in de kast. Het zal nog wel even duren voor dat er iets werkends zal zijn. Groetjes Sjefke.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 mei 2003 Delen Geplaatst: 29 mei 2003 de interne module werkt prima met software versie v63 en bijv. de aston, magic heb ik nog niet geprobeerd... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 mei 2003 Delen Geplaatst: 31 mei 2003 Ha, dat zocht ik dus o.a., maar waar heb je die V63 vandaan als ik vragen mag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen