Gast Geplaatst: 25 mei 2000 Geplaatst: 25 mei 2000 Vraagje over het verschil tussen een Humax-5400, Nokia 9500/9600 met een goldwafer voor Irdeto.<BR>Ieder irdeto file is voortreffelijk op de goldwafer of piccard te zetten, al deze files (diverse bronnen)werken perfect in het Irdeto slot van de Humax voor alle transponders, maar zodra genoemde werkende kaarten (met of zonder Humax-patch) in een Nokia plaatsen, een 9500 of 9600 met CI zie je met onregelmatige intervallen op de Nedelandse transponders het beeld even bevriezen en/of even "kruimelen" om dan vervolgens weer verder te gaan en na ca 3 min weer dit verschijnsel te laten zien.<BR>Ik zelf denk in de richting van de aanwezige autoupdate gedeelte op de goldwafer of piccard welke niet nodig voor de dutch providers, maar misschien weet iemand de oplossing of handigheidje voor het oplossen van dit probleem<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 mei 2000 Geplaatst: 25 mei 2000 probeer dit eens<P> instellingen :<P>XT en de rest op OFF en dan moet je als het <BR>goed is dat probleem niet meer hebben <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 mei 2000 Geplaatst: 25 mei 2000 Bedankt Capt Picard voor de reactie maar ik werk op je aangegeven methode, dus fuse op XT en de rest niet aangevinkt.<BR>Toch ga ik nog even experimenteren in die richting. Je denkt dat je het goed doet omdat Seca en Irdeto voor Humax perfect gaat en juist voor Irdeto Nokia is er een andere (slechter) werkend resultaat.<BR>Misschien weet je nog iets.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 25 mei 2000 Geplaatst: 25 mei 2000 Sorry Capt- Picard ik bedoelde osc=XT inplaats van de fuse instelling.<BR>Toch zat de (jouw) oplossing in de XT "hoek" ,bij irdeto moet je na de .bin file een irdeto.hex als 3e in de piccard proggen, ik laat nu bij deze laatste handeling de setting staan van de osc- (dus niet meer naar XT) en.........opgelost is m'n probleem. Geen korte freeze om de ca 3 minuten.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 27 mei 2000 Geplaatst: 27 mei 2000 Heren!<P>Dit soort postings hebben hier niks te zoeken, ik verzoek een ieder zich hieraan te ho****!<P>Satfreak<BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten