Gast Geplaatst: 23 mei 2003 Geplaatst: 23 mei 2003 Ik heb een gebruikte nokia 6250 aangeschaft, de vorige eigenaar heeft hem anderhalf jaar geleden aangeschaft met een libertel abonnement, de telefoon vraagt nu om de beveiligingscode. Ik heb al verschillende programma's geprobeerd om de code uit te lezen echter zonder succes . Het is in ieder geval niet de standaard code 12345. Nu kan ik bij vodafone schriftelijk de code opvragen, maar dat kan tot 4 weken duren. Wie heeft de oplossing. Peter.
Gast Geplaatst: 23 mei 2003 Geplaatst: 23 mei 2003 Beveiligingscode kan je onmogelijk bij Vodafone aanvragen, daar dese in de telefoon sit, en niet op de sim (dat is het enige waar Vodafone over gaat) Wel kan het sijn dat er een simlock op sit, dese kan inderdaad gratis door Vodafone worden verwijderd na 1 jaar (je krijgt unlockcode thuis gestuurd wat 4 weken duurt) Als het daadwerkelijk om een beveiligingscode gaat, kun je dese bij mij of een van de velen unlockers in het land laten uitlesen/verwijderen, ook kun je daar natuurlijk terecht voor simlockverwijdering, maar denk dat het om een beveiligingscode gaat inderdaad.
Gast Geplaatst: 23 mei 2003 Geplaatst: 23 mei 2003 Ik zoek eigenlijk een programma om het zelf te doen. Peter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen