Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 Hallo Iedereen,<P>ik ben op zoek naar voorgelakte printplaten, met een dikte van 0.8mm<BR>In België zijn deze kaarten niet te vinden. (of je moet ze al per 100 bestellen)<P>Nu ben ik op zoek naar een adres in Nederland of Duitsland die mij deze printen kan opsturen.<BR>Alle hulp is welkom, want ik ben het beu om van de printen een laagje af te freezen;-<<P>MVG,<BR>Wimpie@hushmail.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 wat dacht je van dubbelzijdige printplaat .van 1.4mm even het mes erin ..<BR>en gewoon splijten heb je ook meteen 2 printjes van 0.7 mm. .. heb het idee dat je het wil gaan gebruiken voor een mm2 kaart .<BR>zou eerst eens gaan rekenen wat het je gaat kosten .. print . zuur . pic en eprom.<BR>.. <P>gr djazzie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 mei 2000 Geplaatst: 5 mei 2000 Ik heb laatst twee dubbelzijdige 0,8 mm <BR>54mm bij 110mm gekocht( dus smartcard formaat plus 25 mm werkruimte). Dit was bij BAAS Elektronika in Assen. <BR>Het schijnt ook zo te zijn dat Display Elektronika 0,8 mm print verkoopt.<BR>Display zit met meerdere vestigingen door Nederland.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten