Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb vandaag het één en ander uitgezocht over de 5816/03g in combinatie met een monoblock. Ik las dat ik Flash Cvt moet gebruiken om de Hotbird en Astra softwarematig om te draaien. Dit gaat met deze receiver niet serieel maar moet met Oslink. Toen heb ik gebeld met mijn Satshop en deze vertelde mij dat de 5816/03g de enige philips receiver is waar Oslink niet bij gebruikt kan worden. Stel dat hij nou niet gelijk heeft. Is het moeilijk om met Oslink software te wijzigen?

Kan ik nu om problemen te voorkomen gewoon het beste de monoblock andersom hangen? Dus met het draad naar boven eruit ophangen. Zie afbeelding:

triax_3.jpg

Geplaatst:

Dit is inderdaad een type waar weinig mee te doen is,je kan er geen alcam van maken,het blijft puur een seca bak,ik zou zeggen wat moet je met een monoblock als je toch geen andere codering kan ontvangen..

Dreambox 800

Geplaatst:

Heb nog een Humax 5400 staan. Die 5816 is de 2e receiver. Dus die Philips moet ook wel aan het monoblock. 2 schotels op het dak hangen is geen optie. Heb een block met uitgang voor 2 receivers. Monoblock op z'n kop dan maar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen