Gast Geplaatst: 18 april 2000 Geplaatst: 18 april 2000 Kunnen er op 1 kaartje meer dan 1 autoupdate crd files geplaatst worden?<P>telepui, premiere, stream bv.<BR>Kan SCT en pink plus hier ook bijgezet worden.<P>Ik zag op een italiaanse site diverse clone crd files staan of is dit iets anders.<P>satshow<BR>
Gast Geplaatst: 26 april 2000 Geplaatst: 26 april 2000 Hoi!<P>Nope, kan heelaas niet!<BR>1 provider per Kaart autoupdate samen met Premiere World zijn dus maximaal 2<P>Satfreak
Gast Geplaatst: 26 april 2000 Geplaatst: 26 april 2000 Maximaal 2??<BR>da snap ik nie, op mijn goldwaferkaartje staan c+, stream en Prem...?
Gast Geplaatst: 26 april 2000 Geplaatst: 26 april 2000 Hoi!<P>Tot nu toe zijn de originele kaarten voor maximaal twee providers. Ik vermoed echter dat er meer op kunnen door het providerbyte omhoog te zetten!<P>Hoe de programmering van meerdere providers op een originele kaart werkt weten we heelaas nog niet echter ben ik ervan overtuigt dat het eerstdaags zal werken!<P>Op dit moment dus niet!<P>Satfreak
Gast Geplaatst: 27 april 2000 Geplaatst: 27 april 2000 Dus er zou op een originele kaart nog plaats zijn om een 3e (4e) Prov.ID te zetten?!? <BR>ZOu er dan plaats voorzien zijn om deze te schrijven (en lezen)?<BR>Dat het op een goldwafer mogelijk is weet ondertussen iedereen wel. Maar daar is de code er ook naar geschreven.
Aanbevolen berichten