Josje01 Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 De premium zenders op V1.42 NL dus C=rood en blauw met de instelling op 0602 en op <geen> i.p.v seca doen het hier niet, ligt dat aan de firmware of aan de files op de kaart?? Zoja , welke files werken dan wel goed?? misschien dat laatste beter per PM Greetz ;Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 Ik heb hetzelfde probleeem, dus ik weet het ook niet.
DirkHezius Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 Jullie moeten uiteraard zelf de files zoeken (er staan er genoeg op het net) Maar met Kuba, Emtec of Jula 6 in 1 files op een funkaart en de je decoder auto instelling op "GEEN" moet je beeld hebben op de Irdeto codering. -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 24 mei 2003 Geplaatst: 24 mei 2003 Citaat: Jullie moeten uiteraard zelf de files zoeken (er staan er genoeg op het net) Maar met Kuba, Emtec of Jula 6 in 1 files op een funkaart en de je decoder auto instelling op "GEEN" moet je beeld hebben op de Irdeto codering. Kun je mij per PB helpen ?
edwin40 Geplaatst: 25 mei 2003 Geplaatst: 25 mei 2003 ik heb gewon de files van duck emtec ook op de 1,42 van m-z en dat werkt goed cnal+ doet het gewoon philips 6073/03a Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen