Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HI,<BR>niet echt de groep gevonden voor mijn postings,sorry als die verkeerd staat.<BR>Ik gebruik een humax f1vaci met een irdeto cam met 4.6se.Vroeger had ik de firmware<BR>van 19 aug 1999 in mijn ontvanger en ontvangde met de pic en eeprom kaart perfect<BR>de MMOV kanalen van stream.Na de upgrade van de firmware naar 16 februari 2000 verdwenen de MMOV kanalen met de pic kaart van het scherm.Mijn stream acces 1.2 kaartje laat wel nog de beelden door.de pic kaart werkt wel nog op de andere irdeto kanalen.Blokeert de nieuwe firmware nu de MMOV kanalen van stream op mijn pic kaart? ter controle de pic kaart werkt wel nog met mijn nokia met dvb2000.<BR>graag enige reactie's.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

Goede Morgen!<P>We hebben een afdeling Humax!<BR>We hebben een afdeling Nokia (DVB2000)!<BR>We hebben een afdeling Pickaarten enz, hmmm, nouja, voor deze keer dan:<P>Ik vermoed dat het aan de PIDS van de Humax ligt!<BR>De PIDS worden regelmatig door Stream veranderd.<BR>Gewoon even vergelijken!<P>Satfreak<BR><p>[This message has been edited by Satfreak (edited 26 April 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.