Ga naar inhoud


1000ir + canaldigital card


T_I

Aanbevolen berichten

Ok, weer tijd voor een domme vraag.

 

De 1000ir is irdeto, de canaldigital card is seca. Ik lees een hoop over een aston module (vast een seca module oid), maar hoe wat waar met dat ding.

 

Kan ik die in elke satellietshop vinden, zijn er nog firmware updates e.d....

 

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Een aston module is een seca module waarin je je orginele S2 kaart kunt stoppen.

 

Deze is bij de meeste sat shops wel te verkwijgen.

 

Je kan natuurlijk ook een Magic module nemen, voordeel daarvan is dat je alle orginele software van je box ook kunt gebruiken in samenwerking met je kaartjes.

 

Greetz

 

Prdehoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig om te weten, de magic module is namelijk al besteld. :-) Morgen ff het geld overmaken, dan is het einde van de week de module binnen.

 

Thanks voor de info, scheelt weer een kaartje kopen. (maar morgen eerst ff regelen dat ik het kaartje nog een keer kan activeren...)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hmmm, hij is binnen, kaart erin, activatie code laten hersturen, maar nog steeds geen beeld.

 

Gokje, ik doe iets verkeerd, maar wat...

 

De hyundai heeft de maart patch, de magic module is zo out of the box. Ik gok dat er nog een software update nodig is.

Welke software heb ik nodig voor de mm?

Mag de receiver gepatcht zijn of moet de originele software er in staan?

Iets anders dat ik vergeet? (b.v. heb ik een andere zenderlijst nodig vanwege de coderingen o.i.d.)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Je moet eerst de magic module van software voorzien , bijv. pentacrypt 1.09 of tetracrypt 1.0. Daarvoor heb je een magic module programmer nodig of iemand die dat even voor je kan doen.

Dan kun je de originele software in de hyundai zetten.

Ik heb het ook bij een kennis geprobeerd en de mm werkte niet goed samen met de maart patch

 

succes Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er nog een verschil tussen beide software versies?

Werken beide versies ook met een funcard? Ik hou graag de mogelijkheden die de kaart biedt, juist omdat de patch terug gedraaid moet worden...

 

Oh ja, de programmer heb ik, nu de software nog. :-)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

De penta 1.09 zit er nu in en bevalt voorlopig wel.

 

Wel apart dat bij het activeren van de canaldigital wel het activeren van de 'normale' kanalen gelukt is, maar discovery e.d. nog niet. Ach ja, zoveelste poging...

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen de penta en de tetra serie?

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...