Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Hoi,<P>Ik heb onlangs een goldwafer meegegeven aan iemand met een galaxis 500 ird, om te proberen.<BR>Eerst de V35-files geprobeerd. Geen beeld zegt'ie, en ook z'n originele pas doet 't niet meer.Hij heeft een installateur erbij gehaald, die zegt dat 'ie stuk is.<BR>Nu denkt 'i dat dat door mijn wafer komt.<BR>Lijkt me erg onwaarschijnlijk toch ?!<BR>Iemand een oplossing ?<BR>Hij ontvangt nog wel ongecodeerd (analoog zegt 'ie )<P>Groet, Marcel
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 beste installateur die beweerd met dat je met een ird 500 analoog kunt ontvangen, hoogstens de FTA zenders. Probeer eens een orginele kaart, pace's en galaxissen willen wel eens vreemd reageren op de nep kaarten. (lees andere files)
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Heeft een kamaraad van me ook gehad. Gewoon kaart erin steken en stekker even eruit. Dan deed hij het weer. Soms paar keer herhalen. Mischien toch het proberen waard?
Chismaneric Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Ik heb het zelf gehad. Nacht zonder stroom<BR>laten staan. CAM gereset (fabriekswaarden<BR>herstellen heet dat geloof ik) en opnieuw<BR>afgestemd. Toen deed ie het weer. Toevallig<BR>trad dat probleem ook met die V35 op. Gebruik<BR>tegenwoordig duckfiles.
Chismaneric Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 O. Mocht ie echt niks doen, kun je het<BR>beste even met Broekman bellen (Dordrecht)<BR>Ik heb alleen 0900-2025313 voor je maar<BR>ze hebben ook een webpage. Broekman is <BR>de officiele service leverancier voor<BR>Galaxis. Pas als zij het zeggen zou ik<BR>geloven dat ie definitief dood is.<P>Laat ons weten hoe het gaat...
Aanbevolen berichten