Gast Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Hallo heren,<P>Ik heb een probleem. Het betreft hier een nieuwe lege goldcard.Als ik mn goldcard ga programeren met het programma FXprog, dan geeft mn hummie5400 wel dat de smartcard accepted is maar beeld ho maar. Ik zal een beschrijving geven over hoe ik het geprobeerd heb:<BR>1) Software opgestart (fxprog);<BR>2) Goldcard erin gedaan<BR>3) Onder eeprom het bestand Loader.hex geladen (zoals deze op deze site onder Software staat en dan PosXNEtGw)<BR>4) Dan op program drukken, dit gaat zonder foutmeldingen<BR>5) Dan onder pic, het bestand PosPic.hex geladen dan alles op disabled gezet, dan vervolgens op programeren gedrukt. Dit gaat ook zonder foutmeldingen.<BR>6) Software afsluiten, stroom eraf en kaartje eruit, in mn humax gedaan: Smartcard accepted, de zender opgezocht:geen beeld<P>Wat doe ik hier nu verkeerd??<BR>Iedereen bedankt voor zn hulp,<P>ActiveX<BR>2)
FredjeV Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Ik mis een beetje dat je de hex-file erop zet. Dit zal wel het probleem zijn.<BR>Jiuste volgorde;<BR>Loader in de pic<BR>eeprom in de lc<BR>en nogmaals een picfile in de pic<P>In jou voorbeeld kom je niet verder dan twee files (waaronder de loader) dit kan geen beeld geven.<BR>Toch raar dat ie de kaart wel accepteerd.... maar ja<P>Succes Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 K ga het vanmiddag gelijk proberen..dank je wel!!!! <P>Groetjes ActiveX
Aanbevolen berichten