Gast Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Hallo,<P>Vermits ik veronderstel dat er met mijne euro-i*deto niks kan aangevangen worden (of weet iemand er wel raad mee?). Probeerde ik de mijne te flashen naar een se*a 1.04, dit zou moeten werken. Ik krijg spijtig genoeg een error in mijn pakket (reset NOK) , maar volgens wat ik las in verschillende forums zou het wel moeten werken ? Wat doe ik verkeerd ? (module is perfect erkend in win98)<P>Thanks for ANY comment ! <P>Pinneke
Chismaneric Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Is het daar nog niet wat vroeg voor? Ik <BR>heb begrepen dat deze conversie, ALS het al<BR>werkt, nog in een ZEER experimenteel stadium<BR>is. Nou ja, je hebt mensen die alles durven.<BR>Doet ie nog iets?
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Hello Chismaneric,<P>En ja hoor, na veel prutsen en doen heb ik mijn euro irdeto module doen herkennen in mijne laptop. Heb het geriskeerd om hem te flashen naar as*on 1.04. <BR>Guess what !! Werkt prima !!!!<BR>Cool gewoon ! Veel sneller dan mijne 1.03 en 15 providers !!<BR>Cya <BR>Pinnie
Chismaneric Geplaatst: 27 april 2001 Geplaatst: 27 april 2001 Petje af. Dat zou ik niet zo maar durfen.<BR>In de afdeling "nieuws" staat over dit<BR>onderwerp ook een topic. Misschien wil<BR>je je ervaringen daar ook even melden.<BR>Het lijkt me een belangwekkende ontwikkeling<BR>waar andere hobbyisten ook graag van<BR>op de hoogte willen komen.
Gast Geplaatst: 27 april 2001 Geplaatst: 27 april 2001 Om welk type Irdeto Euro gaat het hier, type 1.05 of 1.06???<BR>Ik ben ook nieuwsgierig.
Unetwork Geplaatst: 28 april 2001 Geplaatst: 28 april 2001 Pinhead zou ook gaarne op de hoogte gehouden worden daar ik begrijp dat het hier om een Nokia ird**o gaat.<BR>Zou leuk zijn een duidelijke faq hierover te schrijven zodat andere hier ook wat aan hebben, zie ook het Nieuws forum. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 30 april 2001 Geplaatst: 30 april 2001 Hi all,<P>Komt in orde, zal mijn ervaring bij nieuws zetten<BR>(mijn cam was een standaard euro-irdeto 1.05 geen nokia !)<P>Pinnie
Aanbevolen berichten