Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Vermits ik veronderstel dat er met mijne euro-i*deto niks kan aangevangen worden (of weet iemand er wel raad mee?). Probeerde ik de mijne te flashen naar een se*a 1.04, dit zou moeten werken. Ik krijg spijtig genoeg een error in mijn pakket (reset NOK) , maar volgens wat ik las in verschillende forums zou het wel moeten werken ? Wat doe ik verkeerd ? (module is perfect erkend in win98)<P>Thanks for ANY comment ! <P>Pinneke

Geplaatst:

Is het daar nog niet wat vroeg voor? Ik <BR>heb begrepen dat deze conversie, ALS het al<BR>werkt, nog in een ZEER experimenteel stadium<BR>is. Nou ja, je hebt mensen die alles durven.<BR>Doet ie nog iets?

Geplaatst:

Hello Chismaneric,<P>En ja hoor, na veel prutsen en doen heb ik mijn euro irdeto module doen herkennen in mijne laptop. Heb het geriskeerd om hem te flashen naar as*on 1.04. <BR>Guess what !! Werkt prima !!!!<BR>Cool gewoon ! Veel sneller dan mijne 1.03 en 15 providers !!<BR>Cya <BR>Pinnie

Geplaatst:

Petje af. Dat zou ik niet zo maar durfen.<BR>In de afdeling "nieuws" staat over dit<BR>onderwerp ook een topic. Misschien wil<BR>je je ervaringen daar ook even melden.<BR>Het lijkt me een belangwekkende ontwikkeling<BR>waar andere hobbyisten ook graag van<BR>op de hoogte willen komen.

Geplaatst:

Om welk type Irdeto Euro gaat het hier, type 1.05 of 1.06???<BR>Ik ben ook nieuwsgierig.

Geplaatst:

Pinhead zou ook gaarne op de hoogte gehouden worden daar ik begrijp dat het hier om een Nokia ird**o gaat.<BR>Zou leuk zijn een duidelijke faq hierover te schrijven zodat andere hier ook wat aan hebben, zie ook het Nieuws forum.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Hi all,<P>Komt in orde, zal mijn ervaring bij nieuws zetten<BR>(mijn cam was een standaard euro-irdeto 1.05 geen nokia !)<P>Pinnie

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.